Udoskonalanie doskonałych produktów

Niektóre produkty na rynku wydają się być na pierwszy rzut oka absolutnie idealne. Bez wątpienia często tak jest. Niektóre telefony czy komputery do gier komputerowych sprzedają się tak idealnie, że nawet przez kilkanaście miesięcy po premierze liczba ludzi pytających w sklepie o dany model wcale nie spada. Dzieje się tak rzadko i nigdy jednak nie prowadzi do spoczywania na laurach. Firmy, które stworzyły doskonałą grę komputerową lub idealnie do niej dopasowaną nowoczesną kartę graficzną – jeśli nie udoskonalają tych odnoszących sukcesu produktów – zatrzymują się w miejscu. A nie jest nowością stwierdzenie, że firmy stojące w miejscu tak naprawdę cofają się w skutek ciągłego parcia do przodu ich konkurencji. A w końcu w przypadku gier komputerowych, sprzętu elektronicznego i wielu innych nowoczesnych towarów dostępnych na półkach nic nie gwarantuje tak dobrych wyników, jak badanie już odnoszącego sukcesy modelu i dążenie do jego dalszej optymalizacji. Baza, jaką stanowi pierwszy model, jest idealnym fundamentem do dalszego doskonalenia rozwiązań. A niekiedy nawet tak rozpoczęte badania i innowacje prowadzą firmę do stworzenia zupełnie nowej koncepcji, nadania badaniom całkiem unikalnego kształtu. Dzięki tym ciągłym nieustającym innowacjom wiele marek stworzyło produkty doskonałe, mimo że klienci i tak nie mieli już wyższych oczekiwań.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.